IBM анонсира, че Vineyard Vines, лайфстайл търговска марка, използва софтуер на IBM, за да преодолее различията в търговските канали и да предложи на клиентите възможност за по-насочено и персонализирано обслужване, базирайки се на търговския си опит.
Vineyard Vines в Стамфорд предлага пълна линия от облекла и разширява своите бизнес операции в девет магазина през последните пет години. Основана през 1998г. от братята Ян и Шеп Мъри, веригата отваря първия си водещ магазин през 2005г.
При разширяването на традиционните канали за пазаруване в магазин, телешопинг и доставки по пощата, се включват и онлайн поръчки през смартфони и социални мрежи. Това кара търговците да търсят начини за интегриране тези канали и затваряне на поръчките, като същевременно се събират повече данни за индивидуалните предпочитания на клиентите, така че те да могат да получават допълнителни стимули и да се увеличат продажбите.
В резултат на тази динамика, Vineyard Vines използва IBM WebSphere Commerce за стандартизиране на своите продажби в магазините, онлайн и чрез традиционния каталог, на една платформа, за да се възползва от споделената информация между търговските канали. Освен това софтуерът позволява на компанията да събира данни и да сравнява покупателната способност на клиентите. Информацията може да бъде използвана за разработване на специализирани промоции. В плановете се включва и маркетинг, насочен към клиентите, живеещи в близост до магазините Vineyard Vines, които могат да вземат участие в различни събития, организирани с рекламна цел.
Повече информация можете да прочетете тук.
|