You are looking at expired version of our website. We will try to redirect you automatically in few seconds.
If your browser does not take you to our current website, please click here.
Този сайт вече не е актуален. Ще ви пренасочим към новия ни сайт.
Ако Вашият браузер не отвори новата ни страница, моля кликнете тук.
За IBS|Кариери|Контакти
IBS Systems and Technologies
СЕРВИЗ И ОБСЛУЖВАНЕ
 Digg this     Save to del.icio.us   |   

Бързи връзки:
 КАЧЕСТВО 
 ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ 
 УСЛОВИЯ ЗА ONLINE ПОДДРЪЖКА 

Качество

Нашата политика за постоянно повишаване на квалификацията на екипа и стремежът ни към постигане на все по-високо качество на предоставяните услуги осигурява на нашите клиенти безпроблемно и навременно изпълнение на договорените ангажименти по поддръжката.


Интернет страницата на фирмата www.IBS.BG, както и електронният ни магазин www.Shop.IBS.bg предлагат консултации в реално време „on-line support”. Това е чудесна възможност за всеки да получи компетентен отговор на своите въпроси, както и да води виртуален диалог (чат) с наш специалист.

Всеки наш клиент има достъп до вътрешната helpdesk система и extranet информационна система на IBS, предоставящи широк кръг от допълнителни услуги.

За да осигурим изключително високо ниво на качество на гаранционното и извън – гаранционното обслужване на своите клиенти в IBS сме изградили структура и процедура по обработката на всички сервизни заявки, сертифицирана съгласно стандарта за качество ISO 9000:2001.

Актуално
Lenovo - The Best Engineered PC
Открийте уникалните възможности на продуктите, проектирани от най-добрите инженери в света!
LANDesk Starter Pack за TVT
Lenovo и Landesk променят начина, по който управлявате РС инфраструктурата.
SENSE FUTURE - INNOVATE NOW